Friday, June 2, 2006

Vacancy available




VACANCY



Post
Account cum admin clerk

Age
18 ~ 25, female

Working area
Subang, near Giant hypermarket.

Office hour
9am - 5pm

Salary
Negotiable

Qualification
Minimum SPM.
LCCI, CAT, DiA, or equivalent.
Fresh graduate is encourage to apply.
Able to work independent & start work immediately.



Post : Sales , full time/part time.
Age : 18 ~ 25.
Qualification : able to spoke various language is preferrable, work independently.




Kindly leave message at HERE for the arrangement of interview
.




Guys, don't be shock for the above matter. I'm currently in charge the appointment department,so
dun play play ~~~















78 comments:

  1. 哇!!鱼鱼,你变老板了??

    ReplyDelete
  2. 没有啦~~~
    我暂时 in charge HR~~~

    ReplyDelete
  3. 哈哈哈~~人工多少啊??

    ReplyDelete
  4. 呵呵!!我还以为你要走了..

    ReplyDelete
  5. 还不肯定~~~而且真正的老板还没通知我~~~

    ReplyDelete
  6. 呵呵,我现在的职位比这个高~~~

    ReplyDelete
  7. 你跟你老板说你忙不过来吗?。。。他愿意请多一个人是件好事哦。。希望这是个好的开始。。。=)。。你现在是总管是吗??。。。哈哈哈

    ReplyDelete
  8. 不是我公司要请人啦~~~
    是别间公司~~~
    我公司暂时要请despatch & marketing 而已~~~

    ReplyDelete
  9. 呵呵....你老板给五千我就来~~~~

    ReplyDelete
  10. 除了生孩子,有什么难得倒我???哈哈哈哈哈哈哈哈~~~

    ReplyDelete
  11. 迟些我公司请marketing,你过来 interview 啦~~~

    ReplyDelete
  12. 这个更容易啦....WET WET WATER~~~~

    ReplyDelete
  13. 我没那个资格,不然我也想.......................

    ReplyDelete
  14. 你公司要请我咩???人工五千打底~~~~~

    ReplyDelete
  15. 看你是不是有料先,而且我公司的marketing不容易~~~

    ReplyDelete
  16. 当然有啦...但是我不想做MARKETING....哈哈哈哈哈~~~

    ReplyDelete
  17. 那是你的价钱....我的是算英镑的.....哈哈哈哈哈哈~~~

    ReplyDelete
  18. 酱要作什么?我公司将来的IT officer要留给鸟人的~~~

    ReplyDelete
  19. 不用工作有人工拿的那一种.....哈哈哈哈哈哈哈~~~

    ReplyDelete
  20. 你脚开一点
    用点力就有钱拿了
    要不要

    ReplyDelete
  21. 我是人才,做什么都行~~~~哈哈哈哈哈哈~~~

    ReplyDelete
  22. 那是人材....哈哈哈哈哈哈哈~~~~

    ReplyDelete
  23. 他要把屁股翘上来,脚才开开,不然没有人会要他。。。哈哈哈。。。限制级了。。。

    ReplyDelete
  24. 我也会做,薪水两千五就好。。。哈哈哈

    ReplyDelete
  25. 你老板请不请花瓶?而且很高的?但是很瘦,不碍地方的。

    ReplyDelete
  26. -。-IIII

    应该还要倒贴吧

    ReplyDelete
  27. 哈哈哈哈哈哈哈哈哈...不错不错....

    ReplyDelete
  28. 18-25叻
    你老了啦
    哈哈哈哈哈~~~

    ReplyDelete
  29. 你才是....猪头猪脑最讨厌~~~~

    ReplyDelete
  30. 哈哈哈哈,丽莎乖乖作情妇够了~~哈哈哈

    ReplyDelete
  31. 那好啊
    星期日不请你吃东西了

    ReplyDelete
  32. 我还有十多天才二十六,哈哈哈哈哈哈哈哈哈!!

    ReplyDelete
  33. 你给他钱哦??。。。你是给他小费是吧??。。。

    ReplyDelete
  34. 那么小气....有你的手信哦~~~~

    ReplyDelete
  35. 都是一样老啦
    等你被录取的时候都已经超龄了

    ReplyDelete
  36. 那天拜拜的时候冥纸太多
    烧不完
    就给完他咯

    ReplyDelete
  37. 酱啊
    好啦好啦
    甚么手信先

    ReplyDelete
  38. 你做保安录影机比较好,放在入口处很方便。。。。哈哈哈

    ReplyDelete
  39. 不用这么麻烦,画个五千元的白纸给他就好咯。。。。

    ReplyDelete
  40. 连画都懒得
    给他了就好了

    ReplyDelete
  41. 哦。。。。说给他听就好。。。不用给他咯。。。

    ReplyDelete
  42. 这样你可以坐上我的位子了~~~

    ReplyDelete
  43. 想不到什么职位罗~~~

    你回家当好妈妈啦~~~

    ReplyDelete
  44. Oh..no..I only want to work as your assistant as my part time job. I helped u to increase yr salary with one more "0" for each month, u want?...kekeke

    ReplyDelete
  45. 他只是会哭而已....哈哈哈哈哈哈哈哈~~~

    ReplyDelete
  46. sure bor?
    faster come to kL...
    i give u handle all my account, then i pay u 500 per month.....


    if i get to increase my salary...hahahaha

    ReplyDelete
  47. I am coming soon... U wait for me hur...=P

    ReplyDelete
  48. Must buy coach ticket after my meeting later .......hahaha...=P

    ReplyDelete
  49. 他只会打game
    没药救了
    哈哈~~

    ReplyDelete
  50. 哈哈
    你死都要讲他爱哭

    ReplyDelete
  51. 看他上次为了那个在PENANG的女友就知道了...哈哈哈哈哈哈~~~

    ReplyDelete
  52. 迟早的事情....哈哈哈哈哈哈~~~

    ReplyDelete