Sunday, February 12, 2006

累~累~累~


 


 


今早真的不想起床﹐真的累得要死~~~


無可否認~~~我果真老了﹐兩張了~~~


如果有得做少奶奶就好啦~~~但是看人臉色做人不好受噢~~~還是自己才是最可靠的~~~


累啊﹐對著電腦都不懂要干嘛了~~~


今年的元宵真無聊﹐不比去年有意思~~~


如果公司有張沙發或一張床有多好啊~~~我可以在這裡睡一下~~~


等下還要去銀行﹐要用走的~~~是走的~~~


天啊﹐我累得要命啊~~~


老天爺啊~~~我應該作什麼好呢﹖教教我啊~~~


 


 


 

42 comments:

  1. =.="
    老了。。。
    那我可以去一趟殡仪馆了。。。
    今早还是一肚子火。。。
    很不爽

    ReplyDelete
  2. 什麼事啊﹖
    唉~~~我也是啊~~~今早不是很爽啊~~~

    ReplyDelete
  3. 你放工回家时你去看看saloon的banner...
    之前做的时候我就告诉老板娘background color很浅。。。
    她就硬要用light purple as backgroung(text color is in white)
    好啦。。现在print出来,banner颜色太浅啦。。。
    她就怪我说怎么颜色那么浅,看不到。。。
    妈的。。。我之前就告诉她了啊。。。她自己又不听。。要我打电话去怪那个printing的。。。
    结果还不是我做坏人?
    每次都说她不懂广告的东西,叫我自己决定。。。
    我决定了她又不要。。。
    现在才来怪我怎么没有告诉她颜色很浅。。。
    我吃了一大只死猫。。
    快啃死了~~

    ReplyDelete
  4. dun know....feel very gray ar...my heart "kong kong de"......

    ReplyDelete
  5. 告訴老闆啦~~~再沒用的話﹐就準備找另找一份吧~~~
    我也不是~~~很煩啊~~~老闆有吹我的account了﹐夠了﹐我真的很厭倦了~~~很想繼續唸書啊﹐但是現在又要供車給家用﹐煩死煩死煩死我了~~~

    ReplyDelete
  6. hmm...anything just spread it out ya...dun keep inside ur heart...
    must be sumthing cause it de...
    ut no worry, we are here...hehe...

    ReplyDelete
  7. thank you...dun know how to say...dun know where to start...

    ReplyDelete
  8. start from the beginning...or post a blog, we go to read...

    ReplyDelete
  9. 我不是没有讲啊。。
    那个笨蛋。。。老婆讲什么他也同意。。。
    他是没有怪我。。但是他老婆有啊。。
    我的错吗?
    我老早就告诉她了。。。
    是她自己硬要的
    算了。。。
    看看学校有没有工作给我。。。
    我真的很想回去学校。。。

    ReplyDelete
  10. 老婆奴﹖哈哈哈哈哈
    其實你公司只有你一個廣告設計﹐你應該跟你老闆投訴。既然做
    得不高興﹐就現在外找工﹐找到就走人吧~~~
    我也想回學校不過是唸書~~~工作不好受。其實我工作和唸書也沒什麼分別﹐也是一樣沒多餘的錢用~~~我妹要繼續唸書﹐不過有我媽供她讀~~~我就要自己想辦法~~~很不公平~~~
    我氣得要死啊﹗~~

    ReplyDelete
  11. life r unfair 1 la...
    last time i oversea 唸書 never have creadit card...but my younger sister early that me go oversea 唸書...but she have creadit card la...很不公平...很不公平...

    ReplyDelete
  12. yala...is it because we are elder? i'm the eldest among my siblings...
    aikksss..........wat to do...cant change oso la...

    ReplyDelete
  13. yup....i hate to be eldest......y me....y always me....feel tired la...
    no one understand...we have to face many problem oledy...but sister still bising bising...
    ask u this...want this...la.....aiyo.....

    ReplyDelete
  14. yaya...i used to ask myself oso...y always me? y they can be anyway but not me?
    cos i'm the eldest, tat's y i have to be more tough n face all those problems n solve it by myown...i tot i be independent n my sis will oso...but not...i be the best i am.....
    i'm fed up...n see wat i got now...

    ReplyDelete
  15. that u batter that me....u got what u want now...but...my one is my sister got there want but not me baby....

    ReplyDelete
  16. no... working....but still looking new job....

    ReplyDelete
  17. haha...same like me...i'm now looking for new job oso...

    ReplyDelete
  18. oic....hai~~~ not earsy to get good job too la...

    ReplyDelete
  19. yaya...haih...
    but really not happy to continue this job liao...

    ReplyDelete
  20. ya me too....i doing nothing until now....online only...learn nothing...

    ReplyDelete
  21. i'm fed up of my job...
    i do my best liao...but no one here will appreciate it...

    ReplyDelete
  22. maybe bah...haih...eventhough work so hard oso no meaning la...

    ReplyDelete
  23. aR?! not necessary exercise only for diet mar...exercise more, you will be more happy... ^.^

    ReplyDelete
  24. You wish your boss will never saw this...

    ReplyDelete
  25. my boss wun see it de lar...
    dun worry

    ReplyDelete
  26. 所以我不参只脚进老公的公司,多一个女人多很多问题。

    ReplyDelete
  27. 大? 很大!~哈哈哈哈!~太大了!~

    ReplyDelete