Tuesday, January 17, 2006

为什么?为什么?


 


 


 


我想哭了,我的车不再美了,


钱又没有的时候,竟然发生酱的事,


为什么我那么懦弱?为什么我那么笨?为什么?为什么?



我真的想哭,我要怎样办?


这一阵子真的很黑,之前中“肉干”,现在又撞车,


我真的想过肥年,我不想酱啊~~~~~~~~~~



我现在不是应该有他陪,有他安慰吗?为什么他不在?


我现在很怕,莫名其妙的怕~~~


我就要哭了,但是现在在工作,


这种想哭又不能哭的感觉好难受~~~



我要怎么办?


 


 


 

73 comments:

  1. 发生了。。。冷静。。。你的人有受伤吗?其他事慢慢再谈,坚强

    ReplyDelete
  2. 因为他昨晚工作,忙到今早才回家,所以现在睡着了,我不敢吵醒他。

    ReplyDelete
  3. 我没事,谢谢。只是有点不开心。

    ReplyDelete
  4. 切记不可因小失大。。。=),因为小事而弄到自己大伤心。。。不值。。。呵呵呵~~~

    ReplyDelete
  5. 别想太多,他醒了就会帮你解决。。。

    ReplyDelete
  6. 到底發生什麼事了? 好像這麼嚴重!

    ReplyDelete
  7. dun sad...come here..i'm "sayang" u....

    ReplyDelete
  8. 没事了,放心啦。现在心情平伏了点。

    ReplyDelete
  9. thank u, charris...
    i'm ok a bit liao.....
    thx ya...

    ReplyDelete
  10. 车撞了啊,要赔钱啊,不开心啊。

    ReplyDelete
  11. 破财消灾, 人没事就好 钱赚得回的.......

    新年来临, 勤劳点,
    到处去拜年, 拿多点红包, 就能补偿了...........哇哈哈哈

    ReplyDelete
  12. 怎么了?
    车子又发生什么事了?
    来来。。。我们俩心情都不好。。。
    一起哭。。一起眼睛肿~~

    ReplyDelete
  13. 谢谢你。我现在好多了,我老板也像你那样安慰我。破财消灾~~~我今年一定很努力
    的去拜年了,谢谢你。

    ReplyDelete
  14. 是你錯嗎? 保險公司不幫你賠嗎?

    ReplyDelete
  15. 我没事了,你也不要难过了,不要再为那些无聊的人难过了。车撞了,要赔钱啊。很
    穷啊。不要哭了,有什么事就和我说啦。

    ReplyDelete
  16. 其实事实是我没错的, 不过道理,法律来讲是我错啊,我不想claim保险,因为会扣
    我的NCB。

    ReplyDelete
  17. dun mention, i can only verbally n mentally support n console u....
    the best tat i can do.........=)

    ReplyDelete
  18. cannot, wait Malaysia wil hav 2 rare female panda............hahahaaa

    ReplyDelete
  19. not panda........is gold fish, can live without water.....

    ReplyDelete
  20. yaya...i'll flood kl soon de la.......

    ReplyDelete
  21. 啊?
    你怎么撞车?
    什么时候的事?
    来,告诉我。。。

    ReplyDelete
  22. 刚才上班的时候啦,很长篇的故事,迟点再告诉你啦~~~

    ReplyDelete
  23. sob*sob*
    oredi become lor...what to do?
    keep in zoo~~

    ReplyDelete
  24. I dun have d power to turn myself from pig to fish...
    I'm still pigglet

    ReplyDelete
  25. 好啊好啊。。。
    这个星期我们一起出来~~

    ReplyDelete
  26. too bad... i m too far away, if not i sure want to KPO 1.........hehehee

    ReplyDelete
  27. no.... in the museum enclosure.....

    国宝how can any how put!!!

    ReplyDelete
  28. damn it...
    被人骂了啦,为什么不能想一想才骂我呢?为什么不是安慰我的话呢?为什么不是关
    心我呢?

    ReplyDelete
  29. 这招强!!到处找人拜年!!!

    我打死都不会让你们知道我住哪里.....

    自言自语中~~~~~~~~~~~~~~~~~

    ReplyDelete
  30. but shouldnt return to natural meh?
    how can take away our freedom?

    ReplyDelete
  31. 被男友骂了?
    真是过分。。。
    哪里可以这样?
    今天的我们超倒酶

    ReplyDelete
  32. 嘿嘿嘿,你追得到我再说吧!

    ReplyDelete
  33. 深呼吸...想一想...一些+VE的事情...
    您就会发现自己没有那么惨....

    加油...
    加油...
    加油... ;-)

    ReplyDelete
  34. "I wil follow u, follow u wherever u may go...."

    heard tat song b4???
    cannot siam 1 la....hahahhaha

    jamie wil follow u, follow u whenever u may go...

    ReplyDelete
  35. sorry ya.. now oni read ur msg... hope u all right ya..
    dun so sad liaox.. anyone oso dun hope this will happen d.. becoz chinese new year is coming liaox.. rite?? so jux try to be happy larhx.. okiie?? take care orhx..

    ReplyDelete
  36. I wanna to go also....

    who knew Lisa's house no. please post here....
    hehe... we all big group going to her house讨红包~~~

    嘻嘻~~~

    ReplyDelete
  37. i also want to go lisa house...haha...

    ReplyDelete
  38. it's ok d........how r u? hope tat u'll be alright ya.........
    take care gal, 旧的不去,新的不来
    u'll find a better 1 de.......u still young,,,,,
    u too...take care....

    ReplyDelete
  39. good idea........
    u must try to get some info oso....dun just wait......

    ReplyDelete
  40. let's go if we find out where is her house......haha....

    ReplyDelete
  41. i hope u'll be alright too larhx... jux time must becareful when driving orhx... ^.^
    i nth liaox d.. dun worry me.. i dun really care bout it liaox.. now i wan enjoy my life wif play.. dun wan to get into trouble anymore.. hehe.. love d things later oni think larhx.. lolx.. XD
    take care ya.. ^.^

    ReplyDelete
  42. me too.. i wan get more angpau.. hehe.. lolx.. XD

    ReplyDelete
  43. wat u mean" i cannot give u" ?

    u know where is it?

    ReplyDelete
  44. glad to hear it from u ohh.........
    study more important now .......

    study hard n enjoy ur skool life lo...

    ReplyDelete
  45. wait ill we know where then oni go la...

    ReplyDelete
  46. HAHAHAHA...

    c'mon gather the Multiplyians going to Lisa hse to 'bai-nien"
    it wil b 1 kind of a big gathering man!!!!!

    Lisa nit x-tra BONUS for this yr angbao.....

    *p.s: Those married pax can siam, better siam............unless u hav 3 kids or more, or else.....sure lugi 1.............hehehehe

    ReplyDelete
  47. wah, good idea wo........
    but if really jadi, then u coming to malaysia anot?

    ReplyDelete
  48. not worth leh,
    the angbao wont b able to cover my travelling expenses..... =(

    ReplyDelete
  49. aiyo...apalah u.......
    just come n have a look of the KL CNY view ma......

    ReplyDelete
  50. now in s'pore very cham oreadi....
    where got $$ to go KL n jalan jalan??

    haizzz... =(

    ReplyDelete
  51. how cham? can compare to me ma?
    i lagi cham...
    so have to hardworking go ' bai nien" ar.....
    aikksss.........

    ReplyDelete
  52. wah...so hardworking?
    can I same hardworking wv u?
    haha~~

    ReplyDelete
  53. got ang pao den go...
    no ang pao no go

    ReplyDelete
  54. so materialistic.......

    aikksss...........

    ReplyDelete
  55. haha...this is no money no talk world

    ReplyDelete